Tuesday 16 July 2013

Kereta Paling Best


Kereta Sewa budget Tawau

Kereta Sewa Proton Saga Tawau

Kereta Sewa Murah Tawau


Inilah kereta yang paling best tu. Kalau nak tau, inilah kereta pertama Malaysia. Kereta Proton Saga. Tapi yang ini rasanya edisi kedua sudah. Ini merupakan kereta Proton Saga Megavalve 1.5 yang sangat terkenal pada awal tahun 90an dulu tu.

Apa yang best kereta ni? Ok, mula-mula sekali body kereta ni memang tahan lasak. Keras dan berat. Tak macam kereta sekarang, kena gesel sikit dah kemek. Yang ini memang super heavy-duty la. Nak sepak berkali-kali pun belum tentu kemek. Jangan-jangan kaki tu pulak yang kemek.

Yang kedua, keluasan dalaman kereta ni. Korang mesti tak tau kan betapa LUASnya kereta ni. Lebih besar dan luas dari kereta waja atau preve tu. Bonet belakang pulak dah macam bilik stor. Besar sangat. Memang sesuai la kalau kereta di bawa pergi shopping. 

Yang ketiga, aircondnya sejuk. Walaupun kereta ni kira macam kereta old skool, tapi aircondnya memang tip top dan tak bermasalah. Tak macam kereta sekarang, sikit-sikit ada masalah aircond. Sikit-sikit nak kena servis. Tengok Saga ni, ok je.

Yang keempat, kelima, keenam dan seterusnya, kena naik sendiri dulu baru dapat feel. Tapi bagi saya, kereta ini memang the best. Dan kami di Kereta Sewa Tawau J3 ini mahu anda merasai ke-best-an kereta ni sendiri. Maka kami pun mengambil keputusan untuk memasukkan kereta ini dalam senarai kereta sewa super budget kami. Mari kita semak kadar sewanya ya:

1 hari = RM50/hari
7 hari ke atas = RM45/hari
1 bulan = RM750 sahaja

Apa macam? berminat? kalau berminat boleh call atau sms  kami di talian 013-5528523. Konfirm dilayan bah kalau kau :)

4 comments:

  1. sy mau sewa ni kereta...dari 4hb sampai 10hb?7 ari.available ka?

    ReplyDelete
  2. ok boleh, 4h-10hb kereta ni masih available lagi. Utk respon yg cepat, sms saja saya di 013-5499359 ya. Tq :)

    ReplyDelete
  3. Mau sewa ni kereta 10hb ogos sampai 21hb boleh ke?

    ReplyDelete
  4. minta maaf, tapi 10-21 ogos dah ada dua orang yang book :)

    ReplyDelete