Tuesday 3 November 2015

Kereta Sewa MPV Murah di Tawau

Kereta Sewa MPV Murah Di Tawau


Bukan gimik, tapi kereta Toyota Unser di atas itu merupakan kereta sewa MPV yang paling murah di Tawau. Tiap kali cuti sekolah kami akan cadangkan kereta ini kepada penyewa-penyewa kereta kami. Maklum lah, di musim cuti sekolah biasanya kita tidak travelling alone, selalunya bawa satu keluarga ramai-ramai kan. Kemudian barang pun banyak juga. Itu sebabnya kami selalu cadangkan kereta sewa MPV ini pada semua.

Saiznya besar dan boleh muat 8 orang dewasa. Ruang belakang dan bawah seat belakang juga adalah cukup luas untuk menyimpan barang-barang. Jadi, daripada sewa dua buah kereta sedan, baik sewa MPV ini. Sewanya pun tersangat lah murah. Rate terkini bagi Toyota Unser ini adalah seperti berikut:

1-2 hari = RM180/hari
3-6 hari = RM170/hari
7 hari ke atas = RM160/hari

Buat masa ini kami ada kereta Unser transmisi automatik sahaja. Tapi rasanya orang zaman sekarang lebih suka bawa kereta auto kan. Jadi memang tak ada masalah lah kalau nak drive kereta ni, cuma tekan minyak dan tekan brek sahaja. Tak perlu nak main clutch sampai letih kaki. Biasanya kalau musim cuti sahaja, kereta ni akan jadi rebutan. Jadi kalau berminat mahu tempah kereta ni, jangan kasi lama. Nanti tak dapat.

Untuk menempah kereta sewa MPV yang paling murah di Tawau ni senang saja. Anda semua boleh buat tempahan secara online di blog ni. Lihat butang merah di atas sebelah kanan blog ni? klik sahaja di situ untuk terus membuat tempahan. Selain itu, anda juga boleh emel kami di j3trade.enterprise@gmail.com untuk tempahan. Last  but not least, anda juga boleh menghubungi kami di talian 014-9669-359 (sms/call/whatsapp) untuk booking kereta ini. Jangan tunggu lama-lama. Siapa cepat, dia dapat ;)


Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
Latitude/Longitude (gps): 4.251975, 117.899459

No comments:

Post a Comment