Friday 6 November 2015

Pelanggan Kereta Sewa Tawau J3

Bagi kami di Kereta Sewa Tawau J3, pelanggan merupakan keutamaan. Pelanggan Kereta Sewa Tawau J3 merupakan supporter pada perniagaan kami. Tanpa mereka siapa lah kami. Sudah ramai pelanggan yang menyewa kereta dengan kami dan banyak kenangan juga sepanjang menyediakan perkhidmatan kereta sewa ini, Ada yang pahit, ada yang manis. Ada masa dapat jumpa pelanggan yang bertanggungjawab, ada masa juga akan berjumpa pelanggan yang tidak bertanggungjawab. Tapi setakat ini 99% pelanggan kami memang yang terbaik. 

Minggu ini kami dapati begitu ramai yang menyewa kereta dengan kami. Terima kasih kami ucapkan. Majoriti penyewa adalah yang memerlukan kereta sewa untuk urusan kerja. Ada juga yang memerlukan kereta untuk berjalan-jalan di bandar Tawau. Antara penyewa kereta kami pada minggu ini adalah Ms. Daphanie dan Encik Hamzi. Kami sempat menangkap gambar mereka untuk disimpan dalam album pelanggan-pelanggan kami.


Ms. Daphanie (Myvi)


Encik Hamzi (Proton Saga BLM)

Terima kasih kami ucapkan kepada Ms. Daphanie dan Encik Hamzi yang telah memberi sokongan dengan menyewa kereta dari kami. Semoga berpuashati dengan perkhidmatan yang kami berikan. Bagi yang memerlukan perkhidmatan kereta sewa yang murah di Bandar Tawau, and semua boleh tempah kereta sewa secara online di laman blog ini ataupun hubungi kami di 014-9669-359 untuk instant booking. Terima kasih ;)


Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
Latitude/Longitude (gps): 4.251975, 117.899459

No comments:

Post a Comment