Saturday 28 November 2015

Kereta Sewa di Tawau Musim Cuti Ini

Kereta Sewa Tawau di musim cuti

Selamat bercuti! Nikmati percutian anda dengan gembira dan biar kami sediakan kereta sewa yang best sepanjang anda berada di Tawau musim cuti ini. Sekarang kita sedang berada di minggu pertama cuti persekolahan. Seperti biasa, ramai yang membawa anak-anak bercuti pada masa ini. Berdasarkan rekod sewaan kereta kami pada minggu ini, bolehlah kami katakan memang ramai orang datang ke Tawau kali ini.

Ada yang datang bercuti, ada yang datang untuk melangsungkan perkahwinan dan ada juga yang balik kampung masing-masing di Tawau. Untuk makluman, kereta sewa J3 sentiasa fully booked sejak hari pertama cuti bermula. Kami menerima begitu banyak tempahan, samada last minute ataupun yang tak berapa last minute. Dan ramai sangat yang telah kami reject kerana tidak cukup kereta. Rasanya kami patut menambah bilangan kereta sewa kami kan?

Apa pun, kami di Kereta Sewa Tawau J3 akan cuba sedaya upaya cover semua tempahan yang kami terima. Kami faham ramai yang memerlukan kereta sewa pada harga yang mampu dibayar. Biarlah kadar bayaran kereta sewa hanya menjadi sebahagian peratusan yang kecil bagi perbelanjaan percutian anda. Pada yang bakal datang dua tiga minggu akan datang, kami mohon buatlah tempahan kereta sewa anda sekarang. Jangan tunggu sehingga last minute.

Rancang percutian dan tempah kereta sewa anda sekarang bagi memastikan pogram percutian anda berjalan dengan lancar. Untuk tempahan paling pantas, sila klik butang tempahan online di laman blog ini. Selain dari itu, anda juga boleh membuat tempahan dengan menghubungi kami di talian 014-9669-359. Okey lah, selamat bercuti semua dan semoga gembira di samping keluarga ;)


Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
Latitude/Longitude (gps): 4.251975, 117.899459

No comments:

Post a Comment