Thursday 27 August 2015

Gen-2 dan Myvi di Kereta Sewa Tawau J3

Baru-baru ini kami telah menambahkan kereta sewa jenis Gen-2 dan juga Myvi ke dalam list kereta sewa yang kami sewakan di Kereta Sewa Tawau J3. Ini berikutan respon dan permintaan yang amat tinggi daripada pelanggan-pelanggan kami terhadap kereta-kereta berkenaan. Untuk tidak mengecewakan mereka, maka kami dengan berbesar hati telah menambahkan kereta berkenaan ke dalam senarai kami. Harga sewa yang kami tawarkan juga adalah yang paling murah di seluruh Tawau. Mari kita semak harga sewa kereta Gen-2 dan juga Myvi yang kami tawarkan.

kereta sewa tawau car rental

kereta sewa tawau car rental

Mungkin anda perasan yang rate bagi kedua-dua kereta Gen-2 dan Myvi ini adalah sama murah kan? Kami memang sengaja memberi rate yang sama rendah dan sama murah bagi memudahkan anda mennyewa kereta ini tanpa merasa terbeban, lebih-lebih lagi dalam keadaan sekarang di mana GST sedang berkuatkuasa. Tapi untuk makluman, semua rate kereta sewa kami di Kereta Sewa Tawau J3 memang murah dan mampu bayar. Dan sudah tentu yang paling murah di seluruh Tawau. Itu memang sukar untuk dinafikan. Sekiranya anda berminat untuk mengetahui mengenai rate kereta-kereta sewa kami yang lain, boleh klik di tab bahagian atas laman blog ini atapun klik link rate kereta sewa murah di Tawau ini. Anda pasti berpuashati dengan rate kereta sewa murah yang kami tawarkan.

Jadi tunggu apa lagi? kalau berminat mahu menyewa kereta Gen-2 ataupun kereta Myvi yang sangat-sangat murah ini, sila berhubung terus dengan kami di Kereta Sewa Tawau J3 ;)
  

Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
E-mail : j3trader@gmail.com
FB: www.facebook.com/kereta.sewa.tawau
Twitter: www.twitter.com/keretasewatawau



No comments:

Post a Comment