Friday 7 August 2015

Ke Pasar Minggu Takada Dengan Kereta Sewa Tawau J3

Sempena hari ahad nanti, apa kata anda ke Pasar Minggu Takada bersama dengan Kereta Sewa Tawau J3. Untuk makluman, pasar minggu yang terletak di Takada ini merupakan pasar minggu yang paling terkenal dan paling gempak di Tawau. Sekiranya anda berpeluang ke Tawau, jangan lupa mengunjungi pasar minggu ini dengan menaiki kereta sewa yang paling murah di seluruh Tawau, iaitu Kereta Sewa Tawau J3. Apa yang best sangat di pasar minggu ini? Mari layan sebentar gambar-gambar yang sempat kami rakamkan di pasar minggu berkenaan.

Kereta Sewa Tawau Car Rental

Kereta Sewa Tawau Car Rental

Kereta Sewa Tawau Car Rental

Kereta Sewa Tawau Car Rental

Kereta Sewa Tawau Car Rental

Kalau nak tahu, memang macam-macam ada kat pasar minggu Takada ni. Benda-benda unik dan pelik pun ada jugak. Memang seronok lah kalau datang ke sini. Cuma kalau nak datang tu, kena la datang awal sikit. Kalau boleh sebelum jam 7 pagi. Ini kerana tempat meletak kenderaan adalah amat terhad dan orang pula sangat ramai. 

Jadi kalau datang ke Tawau, jangan fokus pergi ke pasar tanjung dan pasar gantung sahaja. Ini kerana pasar minggu Takada sebenarnya lebih best lagi. Percayalah. Untuk makluman jugak, pasar minggu Takada ini hanya beroperasi pada hari ahad sahaja. Jadi jangan lepaskan peluang untuk datang ke tempat ini ya. Dan jangan lupa hubungi kami di Kereta Sewa Tawau J3 di talian 014-9669-359 untuk mendapatkan kereta sewa yang paling murah di seluruh Tawau untuk membawa anda ke sana nanti :)


Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
E-mail : j3trader@gmail.com
FB: www.facebook.com/kereta.sewa.tawau
Twitter: www.twitter.com/keretasewatawau
Latitude/Longitude (gps): 4.251975, 117.899459


No comments:

Post a Comment