Saturday 10 August 2013

Kereta MPV Paling Best di Tawau

Kereta Sewa Tawau J3
Kereta MPV Paling Best di Tawau





Inilah kereta MPV yang paling best di Tawau. Toyota Unser 1.8. Memang terbaik la kereta ni. Tengok body pun tau. Itu belum tengok kat dalam lagi. Kalau nak tau, kereta kat atas tu la kereta MPV yang kami sewakan di Tawau ini. Kami sangat-sangat berbesar hati menawarkan kereta MPV ini pada anda semua dengan kadar sewa yang sangat-sangat rendah.

Kenapa kami tawarkan sewa yang rendah untuk MPV kami ini? jawapannya mudah. Sebab di Kereta Sewa Tawau J3, adalah menjadi prinsip kami untuk memberikan yang terbaik pada pelanggan semua dengan harga yang paling rendah. Lagipun kami mahu anda semua dapat "merasa" naik kereta kami yang cun ini. Kalau bukan sekarang, bila lagi kan?

Sebelum kami bagitau berapa rate kami untuk kereta ini, mari kita layan dulu gambar-gambar kat dalam kereta ini. Mesti anda semua suka punya.





Apa macam? best kan? Dalam kereta ni memang bersih & luas. Seat pula adalah dari jenis half pvc-leather yang sejuk tu. Kalau duduk di dalam kereta ni, memang confirm rasa best sangat-sangat.  Kereta ini memang sangat sesuai disewa oleh sesiapa sahaja. Jadi bagaimana dengan ratenya pula? jangan takut. Memang tak mahal. Sebelum tu, tengok dulu video kereta ni secara live. Jom layann...



Kereta Sewa MPV paling murah di Tawau, Sabah. from j3trader on Vimeo.


Jadi sekarang, betul-betul.... berapakah rate kereta sewa MPV yang paling best di bandar Tawau ini? Mungkin itu persoalan yang sedang bermain di minda anda semua. Okey, untuk kereta MPV yang paling best ini, rate ini yang kami tawarkan.

1 hari = RM200
3 hari dan ke atas = RM190/hari
7 hari dan ke atas = RM180/hari
1 bulan = RM3700

Kan dah cakap murah-murah sahaja. Kami memang ingin anda mendapat nilai yang terbaik wang anda. Jadi tunggu apa lagi ya?? Kalau berminat mahu menyewa kereta ini, sila call/sms 013-5528523 sekarang juga. Dilayan bah kalau kau :)

No comments:

Post a Comment