Friday 10 August 2018

Sewa Kereta Bezza Murah Di Tawau



Mahu datang ke Tawau tidak lama lagi? Perlukan kereta sewa yang murah-murah sahaja? Jangan risau. Kami di Kereta Sewa Tawau J3 akan memenuhi keperluan anda semua. Tidak kira sama ada anda datang dari luar Tawau, atau memang orang Tawau, sekiranya anda perlukan kereta sewa yang murah, hubungi kami segera di talian 011-3966-3963 (Haikal) / 014-9669-359 (Andrew).

Sekarang ini, selain dari kereta sewa seperti Saga atau Myvi dll, kami juga turut menyewakan kereta Perodua Bezza. Harga sewa memang yang paling murah di seluruh Tawau. Sila lihat sendiri kadar sewa yang kami berikan untuk kereta Bezza ini:

1 Hari = RM110
7 Hari = RM100/hari
14 Hari = RM90/hari

Macam mana? Memang murah semurah-murahnya kan? Ini adalah cara kami membantu anda. Kami tahu keperluan kereta sewa memang tinggi. Kadang-kadang sewaan adalah melebihi sehari dua. Tidak semua mampu membayar harga yang mahal bagi sebuah keperluan. Dengan memberi kadar sewa yang rendah, kami berharap anda semua tidak akan terbeban dan boleh menggunakan lebihan duit yang ada untuk keperluan-keperluan lain yang lebih penting.

Untuk anda yang memerlukan kereta sewa yang murah, kami cadangkan untuk hubungi kami segera. Selain dari kereta Perodua Bezza ini, kami juga turut menyediakan kereta-kereta sewa yang lain. Semuanya pada harga mampu bayar. Jadi jangan bertangguh lagi, hubungi kami di Kereta Sewa Tawau J3 di talian 01139663963 / 0149669359 segera untuk membuat tempahan kereta sewa anda. Terima kasih!

No comments:

Post a Comment