Friday 24 August 2018

Online Booking Kereta Sewa Tawau J3

Online Booking Kereta Sewa Tawau

Selamat sejahtera kepada semua pelanggan Kereta Sewa Tawau J3 yang dihormati. Setelah 5 tahun berkecimpung dalam perniagaan kereta sewa di Tawau, sedikit demi sedikit kami cuba membawa tahap perkhidmatan kami di tahap yang selaras dengan perkembangan zaman. Tahun lepas kami telah memperkenalkan sistem online booking Kereta Sewa Tawau J3. Ianya mendapat sambutan yang sangat luarbiasa.

Pelanggan rata-rata suka membuat tempahan secara online. Mungkin mudah, kerana tidak perlu text, tidak perlu call. Just straight to the point. Buat masa ini kami sedang berusaha mengintegrasikan kalendar booking kami dengan borang tempahan online kami. Harap-harap dapat diselaraskan dalam masa yang terdekat ini.

Bagi yang mahu membuat tempahan kereta sewa melalui Whatsapp, boleh hubungi Kereta Sewa Tawau J3 di www.wasap.my/60149669359 atau www.wasap.my/601139663963 dengan segera. Mahu membuat panggilan telefon pun boleh juga. Tempahan online juga amat dialu-alukan. Bagaimana caranya? Mudah saja? Klik tab Tempahan Kereta Sewa Online di atas ataupun boleh juga butang tempahan online di sebelah kanan atas lama web ini. Cukup mudah. Jadi tunggu apa lagi? Sekiranya anda semua memerlukan Kereta Sewa yang paling murah di seluruh Tawau, hari ini memang hari bertuah anda. Kami ada. Jadi hubungi kami dengan segera okey? Terima kasih!

No comments:

Post a Comment