Tuesday 3 June 2014

Van Sewa Paling Murah Di Seluruh Tawau

Van oleh Kereta Sewa Tawau J3


Sempena musim cuti sekolah ini kami di Kereta Sewa Tawau J3 ingin memperkenalkan van sewa yang paling murah di seluruh Tawau. Kami cukup yakin bahawa van yang kami sewakan ini memang yang paling murah di seluruh Tawau dan negeri Sabah. Van ini boleh muat 9-10 orang dewasa, siap ada air-cond lagi. Best kan?

Van ini sesuai disewa oleh mereka-mereka yang ingin pergi ke majlis perkahwinan atau majlis pertunangan. Untuk mereka yang datang beramai-ramai ke Tawau pun sesuai juga untuk menyewa van ini. Pokok pangkalnya, van ini sesuai untuk sesiapa saja dan sesuai untuk apa juga keadaan.

Memandangkan sewa van ini memang yang paling murah di seluruh Tawau, maka tidak hairan la van ini selalu full booked. Jadi untuk memastikan anda tidak kecewa dan tidak terlepas dari menyewa van ini, sila buat booking atau tempahan lebih kurang 1 minggu sebelum tarikh penggunaan. First come, first serve ya bos. 

Buat masa ini, kami di Kereta Sewa Tawau J3 hanya mempunyai sebuah van sahaja. Tapi atas permintaan yang begitu hebat, maka tidak lama lagi kami bakal menambahkan bilangan van sewa kami. Apa pun, terima kasih atas sokongan anda semua. Tanpa anda semua, kami di Kereta Sewa Tawau J3 tidak akan mampu berkembang maju seperti yang anda lihat pada hari ini. Teruskan sokongan anda dan jangan lupa hubungi kami di 014-9669-359 untuk menyewa van yang paling murah di seluruh Tawau ini. Trimas :)



1 comment: