Thursday 5 June 2014

Homestay 4 Bilik Yang Paling Murah Di Seluruh Tawau



Ini dia homestay 4 bilik yang paling murah di seluruh Tawau. Kami di Kereta Sewa Tawau J3 telah menerima begitu banyak maklum-balas daripada penyewa-penyewa kereta kami. Ramai yang mahu menyewa homestay apabila berada di Tawau, tetapi buat masa ini di Tawau belum lagi ada banyak pilihan homestay. Kalau ada pun, sewanya adalah di luar kemampuan.

Atas dasar itu, kami di Kereta Sewa Tawau J3 telah membuat keputusan untuk membuka satu cabang perniagaan lagi selain dari kereta sewa yang selama ini kami telah usahakan dengan jayanya. Bagi memudahkan penyewa-penyewa kereta kami dan juga bakal pengunjung yang bakal datang bertandang ke daerah Tawau ini, kami di Kereta Sewa Tawau J3 dengan ini ingin memperkenalkan homestay kami untuk anda semua. Homestay ini dijamin murah dan mampu dibayar oleh anda semua, Makin lama sewa, makin murah.

Homestay ini mempunyai 4 bilik tidur dan 3 bilik air. Homestay ini memang lengkap dengan segala peralatan untuk kemudahan para penyewa. Untuk maklumat yang lebih lanjut mengenai J3 Homestay Tawau ini, anda semua boleh layari laman blog J3 Homestay Tawau dan juga laman Facebook J3 Homestay Tawau . Semua maklumat mengenai homestay ini ada di sana. 

Rate sewa J3 Homestay ini amat berpatutan. Jom semak,

1 - 2 Malam = RM190
3 -6 Malam = RM180/Malam
7 Malam ke atas = RM170/Malam

Macam mana? Memang berbaloi kan. Kami di Kereta Sewa Tawau J3 yakin anda semua pasti akan berpuashati dengan rate yang ditawarkan ini. Homestay ini terletak hanya 8 minit dari bandar Tawau dan boleh memuatkan maksimum 16 orang penghuni pada satu-satu masa. Untuk sebarang pertanyaan atau booking, anda semua boleh menghubungi talian J3 Homestay Tawau di 013-5499-359 (sms/whatsapp sahaja). Disamping perkhidmatan homestay yang sangat berpatutan ini, jangan lupa juga menghubungi kami sekiranya anda semua memerlukan kereta sewa yang paling murah di seluruh Tawau. Kami bersiap sedia memberi perkhidmatan yang terbaik untuk anda semua :)


No comments:

Post a Comment