Sunday 1 September 2013

Mohd Ridwan Bin Mohd Saleh, Anda Telah Disenaraihitamkan!

Mohd Ridwan Bin Mohd Saleh Kad Pengenalan 820317-12-5519
Penyewa Kereta Yang Tidak Jujur





Penama di atas iaitu Mohd Ridwan Bin Mohd Saleh ( No KP: 820317-12-5519 ) merupakan salah seorang penyewa kereta dengan kami di Kereta Sewa Tawau J3. Malangnya beliau telah bersikap cuai semasa menyewa kereta hingga menyebabkan kereta yang disewa dengan kami telah dikenakan saman atas kesalahan beliau memandu melebihi had laju.

Adalah menjadi tanggungjawab beliau untuk menjelaskan saman sebanyak RM150.00 yang telah dikenakan oleh PDRM. Ini kerana saman telah dikeluarkan semasa kereta berada di dalam sewaan beliau. Setelah saman dikeluarkan, kami telah cuba menghubungi beliau melalui panggilan telefon. Kami juga telah menghantar sms, namun tiada respon dari pihak beliau.

Atas dasar itu kami telah mengambil keputusan untuk memaparkan identiti beliau di blog kami ini dan juga di laman facebook kami. Diharapkan pihak operator kereta sewa yang lain di daerah Tawau akan sedia maklum melalui perkongsian maklumat ini. Terus terang kami katakan, orang yang bernama Mohd Ridwan Bin Mohd Saleh ini adalah seorang manusia yang tidak jujur dan tak bertanggungjawab. Sekian, terima kasih.
















1 comment: