Tuesday 2 June 2020

Scan Untuk Tempah Kereta Sewa Di Tawau

Kereta Sewa Tawau

Bermula hari ini, kerajaan negeri Sabah telah membuka semula pintu masuk ke Sabah bagi semua. Termasuk lah juga ke Tawau. Jadi di sini kami di Kereta Sewa Tawau J3 ingin mengucapkan selamat datang ke Tawau bagi anda yang bakal datang ke Tawau tidak lama lagi. Welcome!

Selaras dengan "new norm" atau norma baru bagi mengatasi Covid-19 ini, kami akan cuba memudahkan proses tempahan kereta sewa kami. Selain daripada tempahan kereta sewa melalui Whatsapp, anda juga kini boleh scan sahaja QR code kami seperti gambar di atas bagi membuat tempahan terus. Anda hanya perlu isi beberapa butiran diri termasuk kereta yang ingin disewa, klik submit dan kami akan uruskan semua selepas itu. Jadi lepas ni kalau mahu booking kereta sewa yang paling murah di Tawau, scan saja QR code kami itu ya.

Mudahkan? Selain tu, anda juga boleh mengisi borang tempahan kereta sewa online Kereta Sewa Tawau J3 yang tersedia di laman blog ini. Berkenaan sewa yang kami tawarkan pula, sila semak harga sewa kami di tab rate kereta sewa yang juga ada di dalam blog ini. Semua maklumat dihujung jari. Untuk bercakap dengan kami, jangan lupa dail +601139663963 atau +60149669359 , selain itu anda juga boleh Whatsaapp kami di bit.ly/WasapJ3



No comments:

Post a Comment