Tuesday 16 July 2019

Tempahan Kereta Sewa Murah Tawau


Apa Khabar? Lama kami tidak mengupdate post di laman blog Kereta Sewa Tawau J3 ini akibat dari kesibukan yang teramat sangat. Selepas Hari Raya hari tu, kami tidak putus-putus menerima tempahan dari anda semua. Terima kasih banyak kami ucapkan. Apa yang kami perhatikan, tempahan selepas raya mendadak naik berbanding semasa sebelum puasa. Nampaknya ramai yang merancang percutian selepas berhari raya kan?

Bagi menampung permintaan yang semakin tinggi, kami telah menambah beberapa unit kereta Proton Saga dan Perodua Bezza bagi kegunaan anda semua. Kadar sewa masih lagi seperti dulu. Walaupun harga barang naik, harga sewa di Kereta Sewa Tawau J3 tetap yang paling murah di seluruh Tawau. Ini bagi memastikan semua orang mampu menyewa kereta di Tawau tanpa perlu risau tentang bayaran yang mahal.

Untuk membuat tempahan kereta sewa dengan kami, boleh terus klik butang tempahan online di sebelah kanan atas laman  blog ini. Klik butang tersebut dan isi beberapa maklumat ringkas untuk membuat tempahan segera dengan Kereta Sewa Tawau J3. Selain dari itu, tempahan juga boleh dibuat melalui pesanan Whatsapp. Sila klik link Tempahan Whatsapp Kereta Sewa Tawau J3 untuk info atau membuat tempahan pantas melalui Whatsapp sekarang. Kami juga boleh dihubungi di talian 01139663963 atau 0149669359. Walau bagaimanapun, kerena pergerakan kami tidak menentu setiap masa, kami amat menggalakkan sebarang pertanyaan atau tempahan melalui Whatsapp ataupun secara online sahaja. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment