Friday 18 September 2015

Kereta Sewa di Tawau Sempena Cuti Sekolah

Kereta Sewa Tawau


Adakah anda memerlukan kereta sewa di Tawau sempena cuti sekolah kali ini? Jika ya, hubungi kami segera di talian 014-9669-359 ataupun emel kami di j3trader@gmail.com. Berdasarkan pengalaman, musim perayaan dan musim cuti sekolah merupakan masa di mana kereta sewa Tawau J3 laris bagaikan pisang goreng panas. Hinggakan ada pelanggan yang minta diberi apa-apa kereta saja lah, janji ada.

Suka kami ingatkan, tempahan awal sebenarnya adalah lebih baik dari "last minute" booking. Sebab kalau tempah awal-awal, memang dijamin anda akan dapat kereta sewa tersebut. Tapi kalau lambat, ikut nasib juga lah. Kalau ada yang cancel, mungkin akan ada peluang untuk mendapatkan kereta sewa yang diinginkan.

Untuk makluman, kereta sewa yang kami sediakan ini cuma boleh dipandu sehinggan ke Sandakan sahaja. Itu pun kami beri sekiranya disewa melebihi 3 hari. Kalau sewa 1 hari untuk ulang-alik hingga Sandakan, itu kami tak boleh bagi. Ini kerana hal ini dikhuatiri mempercepatkan lagi keuzuran kereta-kereta kami. Bagi yang menyewa untuk dipandu disekitar daerah Tawau, Semporna, Kunak kami memang alu-alukan.

Kereta sewa yang kami sediakan dijamin kompetitif dari segi harga. Dalam erti kata lain, murah dan mampu bayar. Jadi jangan ketinggalan membuat tempahan kereta sewa dengan Kereta Sewa Tawau J3 sempena cuti sekolah kali ini. Hubungi kami di talian 014-9669-359 (call/sms/whatsapp) untuk tempahan. Konfirm dilayan bah kalau kau ;)


Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
E-mail : j3trader@gmail.com
FB: http://www.facebook.com/kereta.sewa.tawau
Twitter: www.twitter.com/keretasewatawau
Latitude/Longitude (gps): 4.251975, 117.899459




No comments:

Post a Comment