Saturday 8 December 2018

Kereta Sewa Bajet di Tawau Perodua Bezza

Perodua Bezza adalah salah sebuah kereta terbaru keluaran Perodua. Ia adalah sebuah kereta sedan yang boleh memuatkan 5 penumpang (termasuk pemandu) dan boleh memuatkan banyak bagasi. Bagaimana jika kami memberitahu anda bahawa anda boleh menyewa kereta ini di Tawau pada kadar sewa yang paling rendah? Bagaimana dengan RM110/hari? Hebat bukan?

Kereta Sewa Tawau J3 telah lama menyediakan perkhidmatan kereta sewa bajet di Tawau. Kami mempunyai semua kereta yang anda perlukan pada kadar sewa terendah. Itulah sebabnya sekarang kami terus menawarkan harga yang terendah bagi kereta sewa ini dengan jenama baru Perodua Bezza. Kami boleh jamin bahawa anda tidak akan dapat mencari kereta yang hebat ini pada harga RM110/hari di tempat lain.

Jadi, jika anda fikir anda mahu menjimatkan belanjawan anda dengan menyewa kereta hebat ini, hubungi kami dengan segera di 0149669359 atau 01139663963. Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai rate sewa kereta lain yang kami tawarkan? Klik kadar bajet Sewa Kereta Tawau dan lihat. Anda mungkin terkejut dengan kadar sewa yang rendah yang kami tawarkan. Jadi tunggu apa lagi? Mahu dapatkan kereta sewa bajet di Tawau? Kereta Sewa Tawau J3 menanti panggilan anda sekarang.

Kereta sewa murah Tawau

No comments:

Post a Comment