Wednesday 24 June 2015

Kereta Sewa Murah Tawau di mudah.my

Kini anda semua boleh melihat senarai kereta sewa murah di Tawau di laman mudah.my , ini kerana kami telah meletakkan hampir 10 jenis kereta sewa untuk anda lihat dan pilih di sana. Anda semua boleh klik link stor PRO Niaga kami di mudah.my pada gambar di bawah ini.

Stor PRO Niaga Kereta Sewa Tawau J3

Kami sebenarnya telah lama meletakkan iklan-iklan kereta sewa kami di laman mudah.my ini. Ramai juga pelanggan yang telah berjaya menemui kami melalui iklan kami yang terdapat di situ. Pada awalnya kami cuma mengiklankan 1-2 kereta sahaja di mudah.my, tapi memandangkan pelanggan pun suka bertanya mengenai "kereta-kereta lain" yang kami ada, maka kami pun cubalah mengiklankan seberapa banyak kereta sewa yang boleh. Untuk makluman, untuk mengiklankan kereta di mudah.my bukanlah percuma. 1 iklan bernilai RM10 dan valid selama 60 hari. Ok juga sebenarnya tu kan. Taklah semahal iklan facebook ataupun google ads. 

Tujuan kami meletakkan iklan kereta sewa kami di mudah.my adalah untuk memudahkan ramai rakyat Malaysia mencari kami. Umum tahu laman web ini menduduki ranking teratas web jual-beli di Malaysia, jauh mengatasi Lelong dan Lazada. Lagi pun semua orang suka pergi ke mudah kan? Ini kerana sememangnya teramat MUDAH sekali mencari apa yang kita kehendaki di laman web tersebut. Atas dasar itulah kami menyenaraikan iklan kereta sewa kami yang sememangnya paling murah di Tawau ini di mudah.my, senang orang nak cari nanti. Tak gitu?

Antara kereta sewa yang kami senaraikan di mudah.my adalah kereta Proton Saga BLM, Kereta Proton Gen2, Kereta Proton Waja, Kereta Toyota Unser, Kereta Perodua Myvi dan lain-lain lagi. Bagi memudahkan anda yang kebetulan berada di blog ini sekarang melihat rate kereta-kereta sewa tersebut satu persatu, kejap lagi kami akan senaraikan link kereta sewa kami berdasarkan jenisnya. Jadi anda semua boleh terus direct ke iklan kereta yang anda ingini. Ini dia link-link tersebut, kami jamin memang konfirm murah punya.

Kereta Sewa Proton Saga BLM Bajet Tawau
Kereta Sewa Proton Gen2 Bajet Tawau
Kereta Sewa Proton Waja Bajet Tawau
Kereta Sewa Proton Wira Bajet Tawau
Kereta Sewa Proton Saga LMST Bajet Tawau
Kereta Sewa Proton Iswara Bajet Tawau
Kereta Sewa Perodua Myvi Bajet Tawau
Kereta Sewa Perodua Viva Bajet Tawau
Kereta Sewa Perodua Kancil Bajet Tawau
Kereta Sewa Toyota Unser (MPV) Bajet Tawau

Sekiranya berminat menyewa kereta-kereta sewa yang kami tawarkan ini, jangan lupa hubungi kami segera di 014-9669-359 (call/sms/whatsapp). Kami jamin anda pasti berpuashati dengan tawaran kereta sewa yang paling murah di seluruh Tawau ini.


Tempah kereta sewa anda sekarang:
H/P: 014-9669-359 (call/sms/whatsapp)
E-mail : j3trader@gmail.com
FB: www.facebook.com/kereta.sewa.tawau
Twitter: www.twitter.com/keretasewatawau
 
Latitude/Longitude (gps): 4.251975, 117.899459


No comments:

Post a Comment