Friday 1 May 2015

Talian Sementara Kereta Sewa Tawau J3

Kereta Sewa Tawau Car Rental

Disini ada makluman penting yang ingin kami sampaikan. Bermula dari jam 9.30 mlm ini, talian sementara Kereta Sewa Tawau J3 adalah 013-5499-359. Untuk pengetahuan semua, HP kami telah dicuri pada pagi tadi. Laporan polis telahpun dibuat di Balai Polis Tawau. Dan kami juga telah menghubungi service provider kami untuk menyekat no hp rasmi kami 014-9669-359 buat sementara waktu. Ini bagi mengelakkan pencuri yang mengambil HP kami dari menyalahgunakan nombor berkenaan untuk tujuan yang tidak baik.

Sekiranya ada yang telah membuat tempahan kereta sewa dengan kami dalam masa yang terdekat ini, mohon hubungi kami di talian sementara kami di 013-5499-359. Kami memohon maaf kerana tidak mempunyai back-up bagi nombor-nombor telefon pelanggan kami semua. Itu silap kami. Jadi kami amat berharap agar yang telah membuat tempahan sila hubungi kami segera di talian 013-5499-359. Bagi yang ingin menempah kereta sewa juga kami mohon agar anda semua dapat menghubungi talian sementara kami untuk membuat tempahan. 

Kami akan memaklumkan serta merta sekiranya pihak service provider kami telah menggantikan simkad kami dan seterusnya mengaktifkan semula talian asal kami iaitu 014-9669-359. Memandangkan HP pun dicuri pada hari cuti yang panjang, jadi kami menjangkakan talian akan kembali pulih seperti biasa pada hari Selasa minggu hadapan. Apa pun, kami akan buat pengumuman rasmi di laman blog ini nanti. Terima kasih atas perhatian anda semua.


No comments:

Post a Comment