Friday 17 January 2014

Kereta Sewa Tawau J3 di Tahun 2014


Selamat tahun baru 2014 dari kami di Kereta Sewa Tawau J3. Pada hari ini sudah genap 17 hari kita semua berada di tahun 2014. Kami di Kereta Sewa Tawau J3 semakin bersemangat mahu memberikan yang terbaik kepada para penyewa-penyewa kereta kami di tahun baru ini.

Kalau nak tahu, kami di Kereta Sewa Tawau J3 masih lagi seperti yang dahulu. Kami masih lagi mengekalkan kedudukan kami sebagai peneraju perkhidmatan kereta sewa di Tawau yang menawarkan harga sewa yang paling rendah sekali. Kami lakukan ini semua untuk anda semua.

Ramai yang bertanya, dah tahun baru ni takkan tak nak naikkan harga. Bagi kami yang paling penting anda semua tidak terbeban. Kereta sewa bukanlah satu kehendak, tapi merupakan satu keperluan. Untung sikit-sikit dah lah. Yang penting anda semua tidak terbeban dan dalam pada masa yang sama anda dapat menikmati perkhidmatan kereta sewa yang terbaik dari kami di Kereta Sewa Tawau J3.

Jadi di tahun baru 2014 ini kami akan meneruskan misi kami dalam memberikan perkhidmatan kereta sewa yang terbaik dan termurah di seluruh Tawau untuk anda. Semoga anda semua teruskan memberi sokongan kepada kami ya. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment